Tento týden jsme se věnovali bodlinatým ježečkům. Díky Ježčí pohádce a Pohádce o ježcích ze záchranné stanice jsme si s dětmi ujasnily, které dobroty mají tato zvířátka ráda a že jablíčka, které v pohádkách nosí na bodlinách, to nejsou. Prostory tělocvičny jsme využili ke společné hře "Tiše, tiše, ježek spí", kterou jsme se před zahájením plnění úkolů zahřáli a uvolnili. Aktivity pro předškoláky byly tentokrát zaměřené na schopnost orientovat se na ploše a správně zkombinovat dané obrázky, porovnávat jednotlivé obrázky a seřadit je dle velikosti. Zrakové vnímání posilovaly rozlišováním shodně a rozdílně postavených žížalek a červíků na připraveném pracovním listu. Kontrolu nad pohyby svých rukou a zároveň paměť děti trénovaly pomocí dřevěných prstových autíček, kterými jezdily a sbíraly potravu, kterou mají ježci rádi (na základě informací z pohádky). Při páteční společné výtvarné výchově si každý svého ježka vytvořil z listů, které nasbíral během pobytu venku. Listoví ježečci zdobí prostory naší šatny.